Регистрираните потребители виждат тук баланса на сметката си, списък с активни и спрели услуги, както и конкретни линкове за плащане.

Щракнете тук за да влезнете или за да се регистрирате.

Как и къде се плаща

Как се плащат месечните такси

В тази страница са описани методите за плащане на периодичните сметки на съществуващи абонати, които вече имат регистриран абонатен номер. Заплащането на покупката на устройство и/или първоначалната поръчка на абонаментен план става през Магазина

Абонатният номер е написан в горния десен ъгъл на всяка една проформа-фактура, която получавате по имейл от билинга (под Customer #).

Моля проверявайте дали в информацията към задължението са изписани правилно номера и датата на последната получена от Вас проформа-фактура – това ще ви предпази от грешно въвеждане на абонатния номер и плащане на чужда сметка.


С регистрация в ePay.bg

» Вход в ePay.bg

За да плащате ежемесечно вашите чакащи (минали) задължения, регистрирайте се еднократно в секция „Битови сметки“. Изберете търговец TiVi.bg в секция „Интернет доставчици“ и въведете Вашия абонатен номер. Нужно е да имате разрешение от TiVi.bg за отложено плащане (кредитен лимит за един или повече месеца закъснение).

За да платите за бъдещ период от време или ако нямате кредитен лимит, изберете секция „Предплатени услуги“. Изберете интернет доставчик TiVi.bg, въведете клиентския си номер и желаната сума.


С кредитна карта без регистрация в ePay.bg

» Провери за налична сметка тук

Изберете интернет доставчик TiVi.bg. Въведете Вашия абонатен номер и натиснете „Напред“. Трябва да потвърдите имейл адреса си. Данните за кредитната карта се въвеждат в сайта на ePay.bg и ние нямаме достъп до тях. Таксата за транзакцията ще се изчисли автоматично след като въведете първите 6 цифри от номера на картата.

В момента не е възможно да се предплаща за бъдещ период с кредитна карта без регистрация в ePay.bg.

Вижте тук за поддържани карти и такси.


В брой в каса на Изипей

» намери каса на Изипей

За да платите чакащите задължения за минал период (ако имате разрешен кредитен лимит), посочете оператор ТиВи.БГ (TiVi.bg) и абонатния си номер.

За да предплатите за бъдещ период, информирайте касиера, че желаете да предплатите и посочете оператор ТиВи.БГ (TiVi.bg) и абонатния си номер. Ако не кажете изрично на оператора, че желаете да предплатите, ще ви отговори, че нямате задължение и ще откаже да приеме плащането. Плащането на минали и на бъдещи задължения са в различни менюта на софтуера на Изипей.

Ако касиерът не намира фирмата, моля обърнете му внимание, че в системата е написана на кирилица и е с 4 букви „ТиВи.БГ“, а не с две „ТВ.бг“.


С карта или сметка в Първа Инвестиционна банка

Направете си регистрация в my.fibank.bg. Изберете „Комунални услуги“ / „Регистриране на задължение“. В секция „Интернет доставчици“ намерете „TiVi.bg“. Въведете абонатния си номер.  Препоръчваме ви да изберете „Автоматично плащане: Да“.


Плащане през PayPal

Щракнете върху линка „PayPal“ в проформа-фактурата, която сте получили по имейла. Можете да плащате и по стара фактура – плащането ще бъде отнесено към следващия период.


Плащане с други кредитни и дебитни карти

Ако по някаква причина не можете да използвате картата си чрез epay.bg или paypal.com, няма проблем – можем да приемаме директни плащания от почти всички карти в различни валути, но това изисква ръчна обработка. Моля, свържете се с нас.


Плащане по банков път

Плащането по банков път е възможно, но не е автоматизирано. Моля потърсете ни за инструкции.


Плащане в брой или с карта

В следните офиси можете да платите текуща сметка, да закупите устройство и/или да се абонирате:

ул. Фредерик Жолио-Кюри 23а: в брой или с карта: Visa, MasterCard, Diners Club, PayPass, пон-пет 10:00-17:00

Алгоритъм на таксуването

Алгоритъм

Услугата е предплатена и се заплаща само реално използваното време,  по следната формула:

  1. На датата, на която сте се абонирали, ще получите проформа-фактура на стойност един месечен абонамент. Ако в сметката Ви няма достатъчно пари за покриване на фактурата, услугата автоматично ще спре, докато не бъде заплатена (освен ако не договорите индивидуален кредитен лимит).
  2. Можете да заплатите тази фактура в произволно избран момент от време (примерно след седмица, месец и половина и др.).
  3. Дните, през които услугата не е била ползвана (от издаването на фактурата до нейното плащане), се приспадат от следващата фактура. Датата за плащане, обаче, не се променя – тя остава каквато е била.

Пример: на 1-ви август получавате проформа-фактура за 10 лв. Вие решавате да ползвате услугата чак на 15-ти август и тогава извършвате плащане от 10 лв.  Тази сума, макар платена от вас чак на 15-ти август, отива за покриване на сметката за целия месец август, която вече е била генерирана в системата и не може да се промени със задна дата. Но на 1-ви септември ще получите фактура за септември с коригирана стойност – само за 5 лв (10 лв за септември минус неизползваното време от август). Обърнете внимание, че датата ви за плащане ще остане 1-ви, а няма да се промени на 15-ти.

Пример 2: на 1-ви август получавате проформа-фактура за 10 лв, която вие не заплащате и тя остава да „виси“ в системата като задължение (включително в epay.bg, ако сте регистриран за периодично плащане). Вие решавате да ползвате услугата чак на 15-ти декември. Платените 10 лв в средата на декември ще отидат за последната издадена и неплатена фактура – тази от август. Услугата ще бъде пусната от 15-ти декември до 1-ви януари. Сметката от 1-ви януари до 1-ви февруари ще бъде само 5 лв.

От гледна точка на счетоводството, ще сте заплатили август, който не сте ползвали. За компенсация, 5 лв от августовските 10 лв ще са отишли за използваната половината от декември, а другите 5 лв – за част от януарската сметка. Обърнете внимание, че датата ви остава 1-ви. Това означава, че на 1-ви януари вие трябва да заплатите сметката си за януари, която е само 5 лв, или услугата ще спре. Тя няма да бъде пусната от 15-ти декември до 15-ти януари, а от 15-ти декември до 1-ви януари, но ще имате 5 лв кредит в сметката, който можете да използвате по всяко време в бъдещето.

Причината алгоритъмът да е счетоводен, а да не се променят датите, е в това, че един абонат може да има няколко услуги, всяка на различна стойност и с различно времетраене. Трудно е да се направи справедлив алгоритъм със смяна на датите, ако заплащате частично само някои от услугите (примерно интернет за цял месец, а телевизия само за половин, допълнително устройство само през лятото и т.н.) или ако ползвате телевизия с годишен абонамент, а пакет „Диема“ – с месечен.

Разбира се, датата на плащане може да бъде променена, ако така ще ви е по-удобно, но това трябва да бъде направено ръчно от наш сътрудник. Обичайно това се прави само след дълги периоди (повече от месец) или при смяна на абонаментния план.